The Sound of Mayhem

Posted:
in General Discussion edited January 2014
Dearly beloved. Far be it frae me tae be a harbinger o' doom and gloom but I feel that I must urge ye's a' tae renewed sobriety and probity, for look! Herein is a tragic tale o' great portent which we disregard at oor peril.

(From today's Scottish Daily Record)

ELEVEN Sound Of Music fans were injured when dozens of them dressed as nuns fell through a stage at a tribute show last night.

Around 30 of the audience were called up from their seats to take part in a best-dressed nun contest before the main performance.

But the stage floor suddenly gave way and they plunged 20 feet into the orchestra pit. Many suffered broken bones.

The terrible spectacle o' a score o' faux nuns plunging intae the veritable bowels o' Hades in mid-faux must surely send a chill up the maist thick-skinned o' spines. Such wanton public cavorting was bound tae end in disasterous descent intae the orchestra pit and a few crushed violins, but - blinded by lederhosen and Julie Andrews - they just couldnae see it. Taken in mid tra-la-la they had nae time tae reflect on the error o' their ways.

Brothers! Let us learn from their mistake by diligently devoting oorselves tae seemly conduct wi' a humble and responsible mien, turning oor backs on such Sound of Music debauchery and daily refusing that maist fundamental human urge tae leap on stage dressed as nuns.

(edited 'cos link didnae work)

Comments

• Reply 1 of 3
    chinneychinney Posts: 1,019member
    I think that we all have learned something here.
  • Reply 2 of 3
    bungebunge Posts: 7,329member
    Quote:

Originally posted by Sir Mac o' the Isles

...but I feel that I must urge ye's a' tae renewed sobriety and probity...

I didn't have the heart to read any further.
  • Reply 3 of 3
    timotimo Posts: 353member