or Connect
AppleInsider › Forums › Other Discussion › Feedback › Welcome to The Installer's PRIVATE TESTes AREA
New Posts  All Forums:Forum Nav:

Welcome to The Installer's PRIVATE TESTes AREA - Page 5

post #161 of 210
[quote]Originally posted by The Installer:
<strong>I guess he means, d</strong><hr></blockquote>


Coincidence? I think not.
post #162 of 210
[quote]Originally posted by Brad:
<strong>
...
Coincidence? I think not. </strong><hr></blockquote>

maybe... from where should I possibly know ?
post #163 of 210
Thread Starter 
[quote]Originally posted by Brad:
<strong>


Coincidence? I think not. </strong><hr></blockquote>I cerdainly hope not

- T.I.

edit: BTW I just saw your pic on Leonis's site. You look so clean cut. For God's sake, do something about it. A digital enhancement seems to be in order, if I may be so bold...

- T.I.

[ 09-29-2002: Message edited by: The Installer ]</p>
post #164 of 210
[quote]Originally posted by The Installer:
<strong>Iedit: BTW I just saw your pic on Leonis's site. You look so clean cut. For God's sake, do something about it. A digital enhancement seems to be in order, if I may be so bold...
</strong><hr></blockquote>

clean cut ?
post #165 of 210
I think he was talkin' to me, not you, Westermann!

Hmmm... I'll consider that, but ol' Mr. Chung didn't take too kindly to the more recent pic I had posted in his Community thread:



Then there's this one:



d :cool:

[ 09-29-2002: Message edited by: Brad ]</p>
post #166 of 210
[quote]Originally posted by Brad:
<strong>I think he was talkin' to me, not you, Westermann! </strong><hr></blockquote>

yes mr. smith
post #167 of 210
Thread Starter 
[quote]Originally posted by Brad:
<strong>I think he was talkin' to me, not you, Westermann!

Hmmm... I'll consider that, but ol' Mr. Chung didn't take too kindly to the more recent pic I had posted in his Community thread:... d </strong><hr></blockquote>He should just do as he is told by his peers

I had, of course, seen these before, and that's why the community picture came as such a huge shock to me. Question now is, which is the real you?

BTW regards from Pogsie.

- T.I.
post #168 of 210
Lose your dreams and you may lose your mind
Reply
Lose your dreams and you may lose your mind
Reply
post #169 of 210
I wish someone would explain this whole d thing to me...

Can't exceptions be made for those of us who didn't even know of AI pre-blackout?

[ 09-30-2002: Message edited by: Spart ]</p>
post #170 of 210
[quote]Originally posted by Spart:
<strong>I wish someone would explain this whole d thing to me...

Can't exceptions be made for those of us who didn't even know of AI pre-blackout?

[ 09-30-2002: Message edited by: Spart ]</strong><hr></blockquote>

Yar, they like to hoard their knoledge above us. We should form a pre-blackout club with exclusive jokes!!! i suggest: r
<img src="graemlins/lol.gif" border="0" alt="[Laughing]" />
post #171 of 210
[quote]Originally posted by xionja:
<strong>

Yar, they like to hoard their knoledge above us. We should form a pre-blackout club with exclusive jokes!!! i suggest: r
<img src="graemlins/lol.gif" border="0" alt="[Laughing]" /> </strong><hr></blockquote>

hehehe LOL! <img src="graemlins/lol.gif" border="0" alt="[Laughing]" />

r <img src="graemlins/smokin.gif" border="0" alt="[Chilling]" />
trevorM

- Apple Dual 1.85Ghz Power Mac G5, 2Gb, 80Gb, Superdrive, Bluetooth, Airport.
- Apple 30" Cinema HD
- Apple 800Mhz Powerbook G4, 512Mb, 40Gb, Combo drive, Airport
Reply
trevorM

- Apple Dual 1.85Ghz Power Mac G5, 2Gb, 80Gb, Superdrive, Bluetooth, Airport.
- Apple 30" Cinema HD
- Apple 800Mhz Powerbook G4, 512Mb, 40Gb, Combo drive, Airport
Reply
post #172 of 210
no,d
post #173 of 210
testing the img button in vB:

post #174 of 210
works ! nice work, bra<a href="http://forums.appleinsider.com/cgi-bin/ultimatebb.cgi?/IMADEULOOK/" target="_blank">d</a>

[ 10-05-2002: Message edited by: Defiant ]</p>
post #175 of 210
"did the AI guys buy you the iPod??"

WTF .. spies...
How many problems have you modified or originated in the past 1 day?
Reply
How many problems have you modified or originated in the past 1 day?
Reply
post #176 of 210
<img src="graemlins/hmmm.gif" border="0" alt="[Hmmm]" />

[ 10-27-2002: Message edited by: Defiant ]</p>
post #177 of 210
****
and
fuck

is good no ? no ? <img src="graemlins/hmmm.gif" border="0" alt="[Hmmm]" /> <img src="graemlins/embarrassed.gif" border="0" alt="[Embarrassed]" />
post #178 of 210
[quote]Originally posted by Defiant:
<strong>****
and
fuck

is good no ? no ? <img src="graemlins/hmmm.gif" border="0" alt="[Hmmm]" /> <img src="graemlins/embarrassed.gif" border="0" alt="[Embarrassed]" /> </strong><hr></blockquote>

Does the girls run too fast in Switzerland ?

[ 10-27-2002: Message edited by: Powerdoc ]</p>
post #179 of 210
[quote]Originally posted by Powerdoc:
<strong>

Does the girls run too fast in Switzerland ?

[ 10-27-2002: Message edited by: God ]</strong><hr></blockquote>

What do you want to say with that ? <img src="confused.gif" border="0">
post #180 of 210
[quote]Originally posted by Defiant:
<strong>

What do you want to say with that ? :confused: </strong><hr></blockquote>

I mean that your reptilian brain seems to made you suffer.

PS : the reptilian brain is the oldest layer of brain in a evolution point of vue, it's the brain who deals with our instincts. All humans have a reptilian brain.
post #181 of 210
but what has that to do with the **** ?
post #182 of 210
[quote]Originally posted by Defiant:
<strong>but what has that to do with the **** ?</strong><hr></blockquote>

i think that you are clever enough to have perfectly understand what i meant

I was just nitpicking you

But if it worries you i will cease
post #183 of 210
[quote]Originally posted by Powerdoc:
<strong>i think that you are clever enough to have perfectly understand what i meant </strong><hr></blockquote>

partly, yes. I said **** and you said something about that girls run too fast here. :confused:

I pm'd you
post #184 of 210
girls run?


JK! <img src="graemlins/lol.gif" border="0" alt="[Laughing]" />

<img src="graemlins/oyvey.gif" border="0" alt="[No]" /> <img src="graemlins/oyvey.gif" border="0" alt="[No]" /> <img src="graemlins/smokin.gif" border="0" alt="[Chilling]" /> <img src="graemlins/smokin.gif" border="0" alt="[Chilling]" />
post #185 of 210
Get a Japanese girl, Defiant.

# chmod 777
Reply
# chmod 777
Reply
post #186 of 210
Nah, they can run too, trust me.

Pretty damn fast, as well... <img src="graemlins/hmmm.gif" border="0" alt="[Hmmm]" />
Whatever it is, it ain't rocket science
Reply
Whatever it is, it ain't rocket science
Reply
post #187 of 210
Don't panic, this is just a test.

post #188 of 210
[quote]Originally posted by TiHack:
<strong>Get a Japanese girl, Defiant.

</strong><hr></blockquote>

alright. If you say so.
post #189 of 210
マシンに恋してしまった「マック・フェチ」たち

[just testing...]
How many problems have you modified or originated in the past 1 day?
Reply
How many problems have you modified or originated in the past 1 day?
Reply
post #190 of 210
There is still no reason to panic. Though a kind soul might want to answer the question which of these babies is more annoying (just to communicate the point, )








[ 11-28-2002: Message edited by: der Kopf ]</p>
post #191 of 210
they're all annoying
post #192 of 210
[quote]Originally posted by Defiant:
<strong>they're all annoying</strong><hr></blockquote>

goal accomplished then I just can't wait for somebody to start annoying thread.
post #193 of 210
good catch
post #194 of 210
hohhoo ! christmas !
post #195 of 210
testing
"Education is what remains after one has forgotten what one has learned in school." -- Albert Einstein
Reply
"Education is what remains after one has forgotten what one has learned in school." -- Albert Einstein
Reply
post #196 of 210
I got a d in my Italian class this semester... I'm so happy I passed!
125/51041 (top .2449%)-Amie Street - awesome independent DRM-free music
People really have got to stop thinking there is only one operating system, one economic system, one religion, and one...
Reply
125/51041 (top .2449%)-Amie Street - awesome independent DRM-free music
People really have got to stop thinking there is only one operating system, one economic system, one religion, and one...
Reply
post #197 of 210
sadly your class was destroyed.
post #198 of 210
Thread Starter 
This is just to say that this, the TESTes AREA, is open again

Not that it was ever closed...

- T. I.
post #199 of 210
Cool - what are we testing ?
What is Faith? When your good deed pleases you and your evil deed grieves you, you are a believer. What is Sin? When a thing disturbs the peace of your heart, give it up - Prophet Muhammad
Reply
What is Faith? When your good deed pleases you and your evil deed grieves you, you are a believer. What is Sin? When a thing disturbs the peace of your heart, give it up - Prophet Muhammad
Reply
post #200 of 210
Thread Starter 
Quote:
Originally posted by segovius
Cool - what are we testing ?

I was testing the response time, and you, segovius, came in at 2 mins. Not bad. Not bad at all

- T. I.
New Posts  All Forums:Forum Nav:
  Return Home
  Back to Forum: Feedback
AppleInsider › Forums › Other Discussion › Feedback › Welcome to The Installer's PRIVATE TESTes AREA